Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Setting and Restructuring Company´s Strategy
Ševčík, Michal ; Schumacher, Karl Heinz (oponent) ; Škapa, Stanislav (vedoucí práce)
The thesis introduces a specific fitness industry company, analyzes its micro and macro-environment and the dynamics of the industry. It is focused on the potential application of a foreign partner’s strategy on the domestic market including the customer relationship management strategy. Conducted market research provides data for the basis of the strategy in question
Setting and Restructuring Company´s Strategy
Ševčík, Michal ; Schumacher, Karl Heinz (oponent) ; Škapa, Stanislav (vedoucí práce)
The thesis introduces a specific fitness industry company, analyzes its micro and macro-environment and the dynamics of the industry. It is focused on the potential application of a foreign partner’s strategy on the domestic market including the customer relationship management strategy. Conducted market research provides data for the basis of the strategy in question
CRM a jeho využití v marketingovém pojetí firmy Vodafone Czech Republic a.s.
Urbančík, Marcel ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Bučko, Ján (oponent)
Diplomová práce se zabývá systémem CRM v marketingovém pojetí nadnárodní firmy Vodafone Czech Republic a.s. Cílem práce bylo zhodnotit systém fungování a uplatňování prodejních strategií ve vztahu k zákazníkovi. Základní hypotézou celého projektu byla otázka, zda je firma řízena svým zákazníkem, popř. zda je firma ve vleku svého zákazníka. Práce hodnotí teoretické přístupy marketingových strategií a dále se zaměřuje na praktické uplatnění strategie české pobočky firmy Vodafone ve vztahu k zákazníkovi. Práce obsahuje aktivní přístupy ze strany firmy k zákazníkovi -- prodejní hovory přes prodejní mapu Customer Solution, budování vztahu se zákazníkem přes strategii Vodafone Way, rozšiřování prodejní sítě pomocí franšízingu a sjednocení nových rámců do projektu Filip.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.